Sfaturi pentru o piele sanatoasa

Sfaturi pentru o piele sanatoasa

Obtinerea echilibrului intre frumusete si sanatate poate fi complicata. De multe ori ne infometam pentru a slabi, ceea ce duce la tulburari de alimentatie. In alte momente, din cauza stresului si ingrijorarilor, nu dormim suficient sau nu mai facem activitati care duc la o mai buna stare de sanatate, cum ar fi sa mergem la sala de sport, sa citim sau sa mergem la o cafea cu prietenii.

Pielea este o reflectare a modului in care suntem fizic si spiritual. De aceea, trebuie sa ne asiguram ca ingrijim pielea in mod corespunzator. Cum? Iata cateva sfaturi!

Utilizati creme: nu vedeti acest lucru ca pe un lux, ci ca o necesitate. Pielea are nevoie de creme sau lotiuni care ar trebui folosite zilnic. Fiecare tip de piele si fiecare varsta are nevoi speciale.

  • Hraniti pielea: Dupa curatare, este necesar sa hraniti pielea si, in acest scop, cel mai bine este de a aplica o data sau de doua ori pe saptamana, o masca bogata in antioxidanti, care ajuta la lupta impotriva radicalilor liberi si pentru a minimiza efectele nocive ale factorilor externi.
  • Utilizati cele mai bune produse de machiaj: urmarea celor mai recente tendinte in machiaj este un bun hobby feminin, dar nu foloseste la nimic. Investiti in produse de calitate pentru a avea grija de pielea dvs. in timp ce aratati bine.
  • Utilizati protectie solara: putin soare este bun pentru sanatatea dumneavoastra, deoarece creste productia de vitamina D si adauga o mica culoare fatei. Cu toate acestea, expunerea excesiva si neprotejata reprezinta un risc mare pentru aparitia cancerului de piele si imbatranirea prematura a pielii. Este esential sa utilizati protectie solara in fiecare zi impotriva razelor UVA si UVB, indiferent daca este iarna sau vara. Și cel mai important lucru este sa evitati sa faceti plaja la orele cele mai periculoase.
  • Somn. Este cel mai bun mod de a inversa daunele cauzate de radicalii liberi, care au ca rezultat oxigenarea celulara. In plus fata de reincarcarea energiei si repararea muschilor, in timp ce dormim, noi tesuturi si celule sunt reparate si create. Prin urmare, atunci cand somnul este redus in calitate sau cantitate, pielea este afectata.
  • Curatati, ingrijiti si hidratati pielea dimineata si seara. Fata noastra are, de asemenea, nevoie de baia de zi cu zi si trebuie facuta cel putin de doua ori pe zi – dimineata si seara – pentru a elibera pielea si porii de orice fel de contaminare la care am fost expusi , indiferent daca suntem treji sau dormim.
  • Luati suplimente alimentare. Trebuie sa includem in dieta noastra suplimentele necesare pentru a ne asigura ca organismul nostru primeste suficiente substante nutritive pentru a functiona si pentru a avea o piele radianta.

 

.

 

Ce tipuri de huse protejeaza cel mai bine telefonul

Ce tipuri de huse protejeaza cel mai bine telefonul

Husele mobile sunt un accesoriu recomandat pentru a proteja telefonul smartphone. Exista toate tipurile, dar care sunt cele mai bune?

Daca exista atat de multe modele de telefoane, imaginati-va cate huse puteti gasi pe piata. Plastic, metal, piele … Exista un model potrivit pentru fiecare persoana. Sau mai multe, bineinteles. Dar care sunt cele mai bune?

Acum vom incerca sa vorbim despre fiecare. Asa cum se intampla adesea, in functie de modul in care utilizati telefonul mobil, ar trebui sa gasiti husa potrivita pentru dvs. Este chiar recomandabil sa aveti cateva la dispozitia dvs. pentru a le schimba din cand in cand.

Tipuri de huse pentru mobil

Exista multe stiluri si modele, dar toate modelele sunt cuprinse in jurul unor caracteristici cheie. Care sunt?

Bara de protectie sau carcase pentru contur
Protejati zona de impact la cadere. Marginile sau bara de protectie va pot salva telefonul fara a va deranja prea mult folosirea zilnica.

Huse pentru spate
Acest accesoriu protejeaza laturile, conturul si spatele smartphone-ului. Exista diferite grosimi si materiale, totul depinde de nivelul de protectie dorit.

Huse rezistente
Sau socuri anti, care protejeaza cel mai mult mobilul. Ele sunt o varianta a huselor, dar ele difera prin aspectul lor rezistent. Ele sunt concepute pentru a-l proteja impotriva caderilor mai puternice.

Subtire din silicon sau din plastic
Ele sunt o varianta a huselor. Și acestea sunt in functie de dimensiunea si grosimea telefonului, pentru a-l proteja de zgarieturi. De obicei nu pot face fata loviturilor.

Coperti de tip carte sau tip flip

Ele sunt destul de populare astazi: acel tip de protectie care, pe langa protejarea spatelui si a partilor laterale ale mobilului, au un capac care protejeaza ecranul. Ca o carte, de aici numele.

Cum ardem calorii prin inot

Cum ardem calorii prin inot

Inotul este o modalitate buna de a pierde in greutate, deoarece este un exercitiu aerobic. Cel mai bun lucru, este ca, spre deosebire de alte discipline – cum ar fi jogging, ciclism sau spinning – este un sport care poate fi practicat intr-un mod mai linistit, in functie de varsta si nevoile fiecarei persoane.

Cel mai bun lucru in legatura cu inotul este ca, in timp ce ne pregatim, nu ne dam seama de toate exercitiile pe care le facem pentru ca picioarele si bratele noastre sunt in apa, fapt care „amortizeaza” oboseala si ascund efortul.

Un alt mod de a pierde mai multa greutate atunci cand inotati este de a reduce perioadele de odihna. Daca va odihniti mai mult de 10% din timpul petrecut in piscina, trebuie sa il reduceti. Odihniti-va mai putin si inotati mai mult timp va veti mentine ritmul cardiac si veti arde mai multe calorii.

Exercitii in apa pentru a pierde in greutate

Unul dintre principalele avantaje ale inotului intr-un ritm moderat este faptul ca arde pana la 500 de calorii.

Pentru a putea arde chiar mai multe calorii, exista exercitii de rutina care pot fi foarte benefice pentru a pierde in greutate:

Inotul este cunoscut ca fiind unul dintre cele mai bune exercitii de aerobic, pentru ca lucreaza toate grupurile importante de muschi, astfel ca tinteste fiecare zona a corpului.

Exista 4 curse principale de alegere:

  • Freestyle
  • Freestyle
  • Breaststroke
  • Backstroke
  • Butterfly

Inotul ofera un exercitiu de rezistenta constanta pe masura ce inotati impotriva apei pentru a va propulsa corpul inainte. Acest lucru il face excelent pentru cresterea rezistentei, in special in partea superioara a corpului.

Pe masura ce inotati, veti construi muschi care, la randul lor, ard grasimi. Deci, caloriile vor fi arse in timp ce inotati, plus veti arde mai multe calorii.